-
Kerin R. A., Peterson R. A.,
ISBN: 978-960-418-275-6
ΚΩΔΙΚΟΣ ΕΥΔΟΞΟΥ: 18548921
ΕΚΔΟΣΗ: 12η Έκδοση
ΕΤΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 2011
ΣΕΛΙΔΕΣ: 1000
Κατηγορία: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ.ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Μελέτες Περιπτώσεων & Σχόλια
Συγγραφέας/είς: “Kerin R. A.” “Peterson R. A.”€49.93
Σχετικά με το βιβλίο
Περιέχει: Θεμελιώδεις Αρχές της Στρατηγικής Διοίκησης Μάρκετινγκ, Χρηματοοικονομικές Πτυχές της Διοίκησης Μάρκετινγκ, Λήψη Αποφάσεων Μάρκετινγκ και Ανάλυση Περιπτώσεων, Ανάλυση Ευκαιριών, Τμηματοποίηση και Στόχευση της Αγοράς, Στρατηγική Προϊόντων και Υπηρεσιών και Διαχείριση Επωνυμίας, Στρατηγική και Διοίκηση Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ, Στρατηγική Δικτύων Μάρκετινγκ και Διοίκηση, Πολιτική Τιμολόγησης και Διοίκηση, Αναδιάρθρωση Στρατηγικής Μάρκετινγκ: Διαδικασία Ελέγχου, Στρατηγική Παγκόσμιου Μάρκετινγκ.
ISBN: 978-960-418-275-6
Κωδικός Ευδόξου: 18548921
Έκδοση: 12η Έκδοση
Έτος έκδοσης: 2011
Σελίδες: 1000
Εκτύπωση: Δίχρωμο
Διαστάσεις: 17 x 24
Εξώφυλλο: Σκληρό
Εκδότης: Εκδόσεις ΤΖΙΟΛΑ